Ефективність використання кабінету інформатики та інформацій­но-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі залежить не тільки від сучасності його обладнання, наповненості програмно-апаратними засобами навчання та іншими навчально-методичними матеріалами, а й значною мірою від комплексу організаційно-методичних заходів, спрямованих на підвищення ефектив­ності навчального процесу, які проводяться у навчальному закладі.

Насамперед треба зазначити, що кабінет інформатики не слід розглядати як на­вчальне середовище, призначене тільки для навчання інформатики та проведення занять з інших навчальних дисциплін. Обладнання кабінету (комп'ютери, програмні засоби загального призначення і педагогічні програмні засоби, дидактичні матеріали у формі твердих — паперових та електронній копій) має тенденцію до швидкого морального старіння. За даними провідних виробників програмного й апаратного забезпечення, тривалість ефек­тивного використання апаратного забезпечення, орієнтовно, становить З—5 років, а програмного забезпечення — не більше п'яти років, тому програмно-апаратне забезпечення слід використовувати якомога інтенсивніше.

У нашій школі  у 2—11-их класах є класи, які мають дві паралелі (у молодшій школі 3 паралелі) з наповнюваністю, яка дає змогу ділити клас на дві підгрупи. Це означає, що в комп’ютерному класі є уроки цілий тиждень. Тому можна (формально) говорити про повноцінне використання ресурсів кабінету інформатики. Якщо брати 5 робочих днів по 7 уроків (35 уроків у тиждень) – то в кабінеті інформатики відбувається 24 уроки (за розкладом 2015-2016 н.р.), тобто клас завантажений на 68,6%.

Крім звичайних уроків інформатики в кабінеті відбувається конкурс-захист робіт учнів Малої академії наук, шкільного наукового товариства учнів «Інтелектуал».

Кожного року учні нашої школи беруть участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер».

Щороку в нашому кабінеті проводиться ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій.

У 2015-2016 н.р. вперше учні нашої школи взяли участь у конкурсі «Година коду» та проекті «Про Інтернет», що був  спрямований на підвищення цифрової компетентності учнів, про що отримали відповідні сертифікати.  Активно долучились до Всеукраїнської акції «Хвиля безпечного інтернету».

В рамках проведення тижня початкової школи, в кабінеті проводився тренінг для вчителів початкової школи на тему: «Використання сервісу LearningApps для створення інтерактивних вправ».

В кабінеті інформатики також слухався вебінар «Інтерактивна дошка – нові можливості для освіти».

Постійно відбувається робота з обдарованими дітьми, засідання методоб’єднання вчителів інформатики.

Отже, навіть за наявності 2 кабінетів  інформатики  комплектації «15 + 1» (15 комп'ютеризованих робочих місць учнів та 1 — учителя) існує суттєвий резерв часового ресурсу, який можна й потрібно використовувати з максимальною ефективністю.

Використання навчальних комп'ютерних комплектів та іншого обладнання, зокрема мультимедійного проектора, сенсорної дошки  у навчальному процесі з більшості навчальних предметів не потребує від учителя-предметника значної позафахової підготовки. Від нього не вимагається наявності умінь встановлювати і налагоджувати апаратне та програмне забезпечення, програмувати тощо, тобто вимоги до підготовки учителя, як правило, не перевищують компетенцій, які достатньо мати для використання звичайних технічних засобів навчання. Водночас ефективність сучасних мультимедійних засобів на­вчання, яка визначається їх адаптивністю, мобільністю, доступом до світових інформаційних ресурсів тощо, за багатофункціональністю та значно перевищує ефективність традиційних технічних засобів на­вчання.

Книга обліку стану навчально-методичного забезпечення

кабінету інформатики №2

на 2015 - 2016 навчальний рік

Навчально-методичне забезпечення

Коротка характеристика (може містити інформацію про кількість екземплярів, примірників, авторизацію, тощо)

Навчальне обладнання

Комп’ютер вчителя:

- корпус         ATX Delux C-MT810 (400W) silwer/black

- материнська плата MB (iG41) ASUS P5G41T-M LX3 (Socket 775) mATX

- процесор     Celeron Dual Core E3500 2,70 GHz/800/1024KB Intel (775pin) box

- модуль пам'яті        4096MB DDR3-1333 (Silicon Power)

- накопичувач HDD S-ATA-2 500 G (7.200rpm 16M cache) HitachiGST HDS721050CLA362

- пристрій DVD+/-RW         Lite-On iHAS122-18 SATA Black

- мережевий адаптер            Intel PRO/1000 GT Desktop Adapter

- відеокарта   1024MB Radeon EAH5570/DI/IGD3 (LP), DDR3, 128bit, PCIE, ASUS

- монітор        TFT Acer 19II V193HQLAOb

- принтер, сканер, ксерокс Canon

 

Комп’ютери учня: (7 шт.)

- корпус         ATX Delux C-MT810 (400W) silwer/black

- материнська плата MB (iG41) ASUS P5G41T-M LX3 (Socket 775) mATX

- процесор     Celeron Dual Core E3500 2,70 GHz/800/1024KB Intel (775pin) box

- модуль пам'яті        2048MB DDR3-1333 (Silicon Power)

- накопичувач HDD S-ATA-2 250 G (7.200rpm 16M cache) Seagate ST250DM000

- монітор        TFT Acer 19II V193HQLAOb

- клавіатура  

- маніпулятор миша

Комп’ютери учня: (8 шт.)

- корпус         ATX Delux C-MT810 (400W) silwer/black

- материнська плата MB (iG41) ASUS P5G41T-M LX3 (Socket 775) mATX

- процесор     Celeron Dual Core E3500 2,70 GHz/800/1024KB Intel (775pin) box

- модуль пам'яті        2048MB DDR3-1333 (Silicon Power)

- накопичувач HDD S-ATA-2 250 G (7.200rpm 16M cache) Seagate ST250DM000

- монітор        LG

- клавіатура  

- маніпулятор миша

Засоби телекомунікації

локальна мережа з виходом в Інтернет (провайдер Укртелеком)

Підручники і навчальні посібники

1.      Караванова Т.П. Основи алгоритмізації та програмування:777 задач з рек. та прикл.: Посіб.-К.:Форум, 2002 (1 шт)

2.      Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. Turbo Pascal i Delphi. Практикум - Львів:Деол, 2000  (шт)

3.      Глинський Я.М. Інформатика: Пробний навчальний посібник. - Львів: "Фенікс ЛТД", 1992 (20 шт)

4.      Основи інформатики та обчислювальної техніки: Проб. підруч. для 10-11кл.серед.шк./В.А.Каймін, О.Г.Щеголев, О.А.Єрохіна, Д.П.Федюшин. – 2ге вид. – К.: Освіта, 1995. – 288 с (70 шт)

5.      Електронно-обчислювальна техніка: Проб.навч.посібник для 8-9 кл.серед.шк./Я.А.Ваграменко, І.М.Антипов, Е,І,Кузнецов та ін.; за ред.Я.А.Ваграменка.-К.:Рад.шк., 1991.-144с. (30 шт)

6.      Лященко Н.Я., Следзінский І.Ф. Програмування на ЕКОМ: Посібник для факультатив.занять в  кл. – К.:Рад.шк., 1987. – 128 с. (57 шт)

7.      Базовий курс інформатики/В.Д.Руденко, О.М.Марчук, М.О.Палантжоглу; За заг.ред. В.Ю.Бикова: [Навч.посібник]. –К.: Видавнича група BHV, 2005. – 320 с.

Методична література, книги для вчителя

1.      Інформатика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів .- Запоріжжя: Прем’єр, 2003 – 304 с.

2.      Матеріали газети Інформатика (2003-2006 рр)

3.      Інтел. Навчання для майбутнього.-К.:Видавнича група BHV,2004.- 416 с.

4.      Морзе Н.В. Методика викладання інформатики. У 3х частиках. – К.:Навчальна книга, 2004

5.      Интернет-обучение: технологии педагогического дизайна / Под ред. М.В.Моисеевой. – М.:Издательский дом «Камерон», 2004.-216 с.

6.      Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. Под ред. Е.С.Полат. – М.:Издательский центр «Академия», 2003. – 272 с.

7.      H.Glendinning, J.McEwan. Basic English for Computing, Oxford University Press, 2001

8.      І.Б.Лавренчук. Комп'ютери англійською мовою. - Львів: Ахіл, 2004

9.      С.А.Абрамов, Г.Г.Гнездилова, Е.Н.Капустина, М.И.Селюн. Задачи по программированию - Москва: Наука, 1988

Дидактичні матеріали, у т.ч. роздаткові матеріали

За темами:

Paint

Word

Excel

Access

HTML

Програмування

Операційна система

Системи визначення рівня навчальних досягнень учнів

1.      Система перевірки знань, проведення олімпіад, конкурсів

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики

1.   Веб-сайти з предмету Інформатика

 

Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання інших предметів

 

Інструкції до лабораторно-практичних робіт тощо

+

 

ПОНЕДІЛОК

1 урок   6-Б клас         

2 урок   ------------

3 урок   ------------

4 урок   4-В клас

5 урок   3-Б клас

6 урок    9 (ІКТ)

 

ВІВТОРОК

1 урок   8-Б клас

2 урок   8-А клас

3 урок   8-А клас 

4 урок   2-Б клас 

5 урок   3-А клас

6 урок   -------------------

 

СЕРЕДА

1 урок   7 клас

2 урок   6-А клас

3 урок   -------------

4 урок   4-А клас

5 урок   2-В клас

6 урок   -----------

 

ЧЕТВЕР

1 урок   8-Б клас 

2 урок   8-А клас 

3 урок   8-А клас

4 урок   11 клас

5 урок   2-А клас

6 урок   ---------------------

 

П'ЯТНИЦЯ

1 урок   ---------

2 урок   5-А клас

3 урок   10 клас 

4 урок   3-В клас

5 урок   9 клас (ОАП)

6 урок   9 клас (ОАП)

 

Контакт

© 2014 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode