Секція інформатики

спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів ім.О.С. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій та технологічних дисциплін м.Заліщики
 

Навчати – означає спонукати учнів творити відкриття.

                                 Спенсер

Говорячи про невідкладні заходи щодо забезпечення та розвитку освіти в Україні, звертається особлива  увага на створення умов для підтримки і стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих дітей, самореалізації творчої особистості в сучасній школі.

Талант і творча обдарованість особистості стають сьогодні запорукою інтенсивного розвитку країни і сприятливим фактором національного престижу. Інтелектуала з високим рівнем розвитку творчих здібностей не можна замінити ні кібернетичною машиною, ні колективом індивідуумів із середніми інтелектуально-творчими здібностями.

Проблема творчості в наш дні стала настільки актуальною, що вона по праву вважається проблемою століття.

Школа покликана якомога раніше виявити якості творчої особистості в учнів і розвивати їх.

Філософи зазначають, що творчість – це розумова й практична діяльність, результатом якої є  створення оригінальних, неповторних цінностей, виявлення нових фактів, властивостей, закономірностей, а також методів дослідження і перетворення матеріального світу або духовної культури.

Український психолог  В. Моляко зазначає, що «під творчістю розуміють процес створення чогось нового для даного суб’єкта . Тому зрозуміло, що творчість у тій чи іншій формі не є талантом «вибраних», вона доступна кожному. І школяр, який засвоює нові знання, розв’язує нову, незнайому задачу, і робітник, який виконує нове технічне завдання, і комбайнер, якому потрібно в процесі збору врожаю  врахувати  вологість колосся, напрямок вітру – всі вони займаються творчістю, розв’язують творчі завдання».

Сухомлинський визначав творчість як своєрідну сферу духовного життя самоствердження, коли розвивається самобутність та індивідуальність кожної дитини.

Творча особистість – це людина, здатна проникати в суть ідей і втілювати їх усупереч усім перешкодам аж до отримання практичного результату.  Саме це мав на увазі Т. Едісон, коли казав, що винахід – це 10 відсотків натхнення і 90 відсотків поту.

Головний закон усіх змін – творчість. Тільки творчість надає сенс життю людини. Для розвитку інтелектуально-творчих здібностей необхідний як певний рівень розвитку цих здібностей, так і мотиви, і риси особистості, характерні для творчих людей, що з’являються на тлі загального мотиваційного розвитку особистості. Іншими словами, творчих якостей  розуму на порожньому місці не буває.

Єдність думок і вчинків, слова і діла, розуму і волі – ось ті основні положення, що сприяють становленню всебічно розвиненої,  духовно багатої особистості зі сформованими творчими здібностями.

Головним завданням викладача є створення умов для розвитку творчої особистості. Здібність, обдарованість, талант розглядаються з різних точок зору з урахуванням вікових особливостей учнів.

Враховуючи специфіку пошуку, відбору обдарованих дітей, педагогічний колектив ставить перед собою завдання: розвиток творчих здібностей учнів будувати на основі державних стандартів середньої школи.

На протязі останніх років у нашій  школі успішно реалізується модель школи – школи підтримки обдарованих учнів. Шляхом впровадження допрофільної підготовки, профільного навчання, особистісно-орієнтованого навчання, індивідуальної наукової роботи, активної участі учнів школи у олімпіадах, конкурсах, змаганнях різного рівня школа прямує до поставленої мети.

 

 

 

 

 

 

Контакт

© 2014 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode