Ми навчаємось не для школи, а для життя

                                     Сенека молодший

 Інформаційні технології з кожним роком все сильніше входять в життя сучасної людини. Якщо раніше використання IT було долею вузького ряду фахівців, то зараз навіть найбільш консервативні професії не обходяться без використання комп’ютерних програм. Саме тому інформатика і була введена в шкільний курс.

Школярі засвоюють зміст даної дисципліни набагато успішніше, ніж дорослі. У багатьох учнів вдома вже є комп’ютери, і вони із задоволенням вдосконалюють свої знання. Ті, хто не має ПК, отримують навички, необхідні їм у подальшому. Адже навчання у вузі будь-якої спрямованості потрібно здавати в друкованому вигляді різноманітні контрольні, курсові, кваліфікаційні роботи з використанням графіків, схем і таблиць. А значить, майбутньому студенту не обійтися без текстових редакторів.

Крім отримання важливих практичних знань на уроках інформатики діти вчаться знаходити потрібну інформацію і працювати з отриманими даними. Отримуючи необхідні матеріали за допомогою інтернету, школярі навчаються структурувати, узагальнювати, систематизувати великі обсяги інформації. Це сприятливо позначається на всьому навчальному процесі в цілому.

Інформатика — рекордсмен за кількістю міждисциплінарних зв’язків. Навички, отримані в ході вивчення даного предмета, використовуються як при вивченні точних наук (комп’ютерне моделювання, сторонні графіків), так і в роботі над дисциплінами гуманітарного циклу (різні презентації).

Багато фахівців ставлять під сумнів доцільність викладання основ програмування в рамках шкільного курсу інформатики. Дійсно, дані навички знадобляться далеко не всім учням. Але з точки зору профорієнтації майбутніх випускників цей розділ навчального плану є вкрай важливим. Спробувавши свої сили в цій діяльності, молодим людям простіше зробити вибір.

">

Контакт

© 2014 Усі права захищені.

cтворити безкоштовний сайтWebnode